Teknoloji

Kalıpların Dışına Çıkarak Yenilikçilikte ve Yaratıcılıkta Çığır Açan Pazarlama Kampanyaları (Fikrin Sahibini Tebrik Etmek İsteyeceksiniz!)

Bazı markalar geleneksel pazarlama taktiklerinin ötesine geçerek, kalıpların dışında düşünüyor ve yenilikçi yaklaşımlarıyla dikkatleri üzerine çekiyor.

Çizginin dışına çıkarak pazarlama ve reklam anlayışına yeni bir boyut kazandıraran ve de kitlelerin beğenisini toplayan bazı çalışmaları incelemeye başlayalım.

Çin’in Şangay kentinde 1500 drone ile oluşturulan QR kod gerçekten kalıpları yıkan bir pazarlama çalışması!

“Princess Connect! Re:Dive” isimli Japon video oyununun Çin’deki birinci yıl dönümünü kutlamak için gerçekleştirilen bu kampanyada gökyüzüne uçan 1500 drone ile bir QR kod oluşturuldu.

Drone’lardan yardım alan bu kampanya geleceğin reklamcılığı olarak nitelendiriliyor.

McDonald’s tarafından hazırlanan ve üzerinde markaya yönelik hiçbir ifade bulunmayan bu reklam panosu McDonald’s patatesleri gibi kokuyor!

Hollanda’da yer alan bu cesur reklam panosu ayrıca dünyanın ilk kokulu reklam panosu.

Yine McDonalds’tan bir kampanya. İstanbul boğazında yaptığı ışık şovu ile yenilikçi ve şık bir çalışma gerçekleştirmiş.

Su geçirmez giysiler üreten bir firmanın davetiyesi nasıl olmalı dersiniz? İşte tam olarak böyle:

Bonus: Böcek spreyi markasının kalıpların dışına çıkarak yaptığı bu reklam da en yaratıcılar arasında yerini alıyor.

Sizin en yaratıcı bulduğunuz çalışma hangisi oldu? Yorumlarda belirtmeyi unutmayın!

 

yenisehir-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu